cakirbebek Cansuuuh çok normal özellikle doğuma birkaç gün kala kopkoyuydu doğurdum emzirdikce acildi
myangelson Cansuuuh bende hiç koyulaşma olmadı ama çevremde olan çok vardı hatta bir kaç arkadaşım ilk hamile kaldığını koyulasmayla anliyormus. Ama bende aynı bir degisme yok
yaasemin Cansuuuh sen bide doğumdan sonra gör bu benim gögsüm değil dersin 😂benim ilk oğlumla az vardı bunda ful kara doğumdan sonrasını düşünemiyorum😂😂