Yelizmurat Selam kizlar bebislerinizii hergun hissedemiomusunjz ve tekmelerini sertmi hafifimi nasil hissediosunjz
hohomoromu Yelizmurat Benim ki en bsşından beri aşırı hareketli degıl canım gün içerisinde zaten süreklı hareket halindeyım zor hıssedıyorum en rahat gece 😊💙👣
Denizkizi17 Merhabalar 🙋🏻♀️ Hemen hemen hergün hissediyorum uzanınca oturunca tatlı bişeyler yiyince :) hareketlerimiz çok sert değil ama ayakları rahim ağzına doğru olduğu çok oluyor o zaman vuruşları güm güm diye hissediyorum
Denizkizi17 Pozisyon değiştirdiğinde elimi göbeğime koyduğum zamanlarda elimi Atıcak şekilde hissediyorum ama sert değil bana çok hoş geliyor
Meryemekrem Bende 27 haftadayım bu hafta çok hissediyorum. Bir-kac hafta önce tekmelemiodu çok. Araada artıyor arada azalıyor. Keyfisi gelince artik. :)