Gg5348 bilgeeS benimde evim 25-26 gidip geliyor içine kısa kollu zıbın üstüne tulum giydiriyorum örtü olarak da penye battaniye örtüyorum inşallah doğrudur biz de 7 günlüğüz🙈
bahocum bilgeeS uzun kollu ve uzun paçalı tulum veya alt üst giydirip müslinle kundaklardım ben. Yeni doğan sıcağı sever
Aybukealtintas bilgeeS merhaba 25 derece için kısa kol zıbın üzerine ince bir tulum yeterli olur, veya uzun kol zıbın ile bir alt yeterli olur, örtmek isterseniz de ince bir Müslin daha fazlası sıcaktan hasta edebilir cocugu
Gg5348 bilgeeS bence iyi ya hastanede de böyle yattı 22-24 derece diyorlar ama ben bile üşüyorum şu an o derecelerde🙈
Melamial Gg5348 bizim bebekler Dubai tatilinde 10 günlüktü klima altında😅 Çok sarmalamayın bağışıklık kazanacağı bi mevsim