bilgeeS
Benim bebeğim de 13 Eylül de 3250 doğdu beşinci gün kontrolde 3100 çıktı doktor sadece bezle tarttı. Bugün on günlük oldu sağlık ocağına gittim 3440 olmuş doğduğundan beri mama içmedi sadece anne sütü bende bilemedim sütüm yarıyor mu acaba az almış gibi