Merhaba kızlar ilk gebeliğimi öğrendikten 8-9 gün sonra düşük yaptım çift rahmimden dolayı düşük riskim ve erken doğum riskim var. Şimdi düşük kanamam bitince mi denemeliyim yoksa 1 adet görmeyi beklemeli miyim?
Bir de gebelik öncesi yapılan pelvik taban egzersizi sizce düşük veya erken doğum riskini azaltır mı?