Hulyaerol Biz ekimin 1 ine günümüzü aldık bugün zorunlu sezaryen olcak bizim bebeğimiz makat geliş 😊iki tane normal doğumum War herşey nasip sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🌸
aleynayavz Hulyaerol 7 ekim demişti doktorum bugün de nstden sonra 7 ekime kalmaz dedi bende bilemedim 🥲
Aylaa123 Hulyaerol size birşey sormak istiyorum makat gelişte ne zaman sezeryan olunmasına karar verildi hangi haftada
gzm_42 Hulyaerol 34 haftalık hamileyim 35 36 haftalık alırız dedilerdi bugün haftaya gel kontrole dediler daha doğum gözükmüyor ama iki bebeğimde normal doğum pozisyonunu almış bklm vakti saatleri ne zamansa o zaman gelecekler inşaallah 🥰
Hulyaerol Aylaa123 doktorum devlette ve haftaya saliya gün verdi ve ben haftaya salı günü 38+6 günlük olacağım 😊
Aylaa123 Hulyaerol 36 da muayneye gidicem eğer dönmediyse hala banada gün verirlermi acaba yoksa beklermi diye merak ediyorum özele gidiyorum bu arada
Hulyaerol Aylaa123 özelde farklı olabilir burda gördüğüm kadarıyla bazı arkadaşlar daha erken bir zamanda günlerini almış oluyorlar
BusraaZeynep Aylaa123 benim 37 de bakıldı dönmemişti kafası midemin altındaymış. Sonra da 38+3 te çağırdı dönmemiş olursa gün vericem dedi çarşamba gidicem bakalım ne olacak
Hulyaerol gzm_42 aynen öyle Rabbim sağlıkla kucaklarımiza almayı nasip etsin inşallah kolay doğumlar versin cümlemize 🌸🤲
Hulyaerol seymaaa333 🌸🫢Ekim anneleri olarak çok şükür sıra bize de geldi bu günleri de gördük şükür rabbim sağlıkla kucaklarımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲😊