Vlog1345 Hem özelde hem de devlette gebelik takibi yaptıran var mı aynı anda. Ben şuan sadece özelde yaptırıyorum acaba aynı anda devlete de mi gitsem diyorum da kafam çok karışır mı 2 doktorla takipte
Emos42 Vlog1345 bende hem özel hem devlet talipliyim ama devlet hastanesini muayene için değil de tahliller için kullanıyorum özelde tahliller için afaki rakamlar isteniyor çünkü
mervedmrcn Vlog1345 devlette de kaydınız olsun bence düzenli olarak doktora gitmek zorunda değilsiniz bir kez gidin sonra özele devam edin acil bişey olduğu zaman kaydınız olsun en azından
Hilalcgl Vlog1345 bende ikisine aynı anda gidiyordum ama kafam çok karıştı bir müddet devlete gitmiycem özeldeki yetiyor zaten ama devlette doğum yapacağım için mecbur orayada gitmem lazım biri bir değere normal derken diğeri normal değil diyor
Mikrofon0 Emos42 doğumunuz nerde olacam bende ikisine de gittim devlette doğum yaptım doğum anında bir sıkıntı olursa özele gitmem gerekirse doktorumun bilgisi olsun hakkımda süreç hakkında diye ama olmadı çok şükür
Emos42 Mikrofon0 özelde olacak inşallah gittiğim devlet Hastanesi’nde imkanlar yok denecek kadar az orada riske atamam bebeğimi zaten o hastanede doğum yaparım diye hiç düşünmedim tahliller için gittim hep devlete
Vlog1345 Hilalcgl evet bende birkaç kez gittim çok kafa karışıklığı yaşadım. Devletteki bana poşet poşet vitamin yazdı. Özeldeki doktor da değerlerin gayet düzgün multivitamin yeterli dedi. Devlette bebeğim 1 hafta geride göründü geç döllenmeden dolayı. Özelde sadece 3 gün geride göründü.