Kızlar az önce kontrolüm vardı doktor acil ameliyata gitmiş bende beklerken ebeye söyledim plasentayı almak istediğimi, bunun için bi kağıt falan imzalamalı mıyım diye sordum. Ben ilk defa sizden duyuyorum plasentanın alındığını dedi hiçbir hastanede vermezler öyle bir şey yok falan dedi Bende hastaneler kozmetik firmalarına satıyorlarmış almak istiyorum dedim ama hala öyle birşey olmadığını söyleyip ikna etmeye çalıştı beni inanmadım yalan söylüyor bence çünkü hastaneler satıyormuş diye duydum özel hastaneye gidiyorum bu arada. Doktorum geldiğinde ona da sorsan mı yoksa başka nereye başvurabilirim almak istiyorum