Merhaba kızlar,
Ben mart ayının ortasında nasipse doğuracağım. Bebeğimin cinsiyeti de erkek. Alışveriş yaparken kafam çok karışıyor. Kaç tane 0-3 ay almam lazım kaç tane 3-6 ay almam lazım. Mevsim döndüğü için aldığım şeyleri kullansın istiyorum bebeğim ama erkek bebek hızlı büyür kilolu vs diyolar. Sizce nasıl yapmalıyım?