3_oglan_annesi Yarın 36 hafta oluyoruz 🎉 Bı heyecan bı stres bı korku hepsi bı arada kimler bugün görüş günü yaptılar 🤫
Cansu-2600 3_oglan_annesi Bizde yarın 36 oluyoruz ne güzel aynı gündeyiz beraber bekleyelim bu günleri 💕 biz daha cumartesi günü görüşücez daha çok var 🥹 ne zamana aldınız tarihi ?
Cansu-2600 Befnnn Bizde yarın 36 oluyoruz 💕 ne zaman alicaksiniz tarihi ? Ben cumartesi günü gidicem kontrole
3_oglan_annesi Cansu-2600 inşallah görürsünüz ayin 11 e verdi tarihi ☺️38+3 olmuş oluruz o haftalarda
Esonuzzz Cansu-2600 36+4 deyim ilk benim de belli değil normal doğuma engel bişey yok bekliyoruz hayırlısıyla
Cansu-2600 3_oglan_annesi Sezaryen oluyosunuz dimi anladığım kadarıyla. Benim daha hiç bişey belli değil o yüzden çok merak ediyorum
Cansu-2600 3_oglan_annesi Amin teşekkür ederim. İnşallah sizinde hakkınizda hayırlısı olur kolaylıkla su gibi bı doğum nasip olsun inşallah 🤲
Cansu-2600 Befnnn Ayyyy hayırlısıyla inşallah güzel bir şekilde sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun 💕 tarihi banada yazarmisiniz aşağı yukarı benimde o zamanlarda olucak çünkü sezeryan olursa