Kızlar dün ara ara yumurtalıklarımda sızlama hissettim dedim yarın herhalde ovülasyon testim pozitife yakın koyu çıkar testim. Bugün innovita yaptım çok silik çıktı sonra inanmadım başka bir test vardı onu yaptım o neredeyse yarın pik olacak kadar koyu çıktı. İnnovita hep diğer testlerle böyle çok farklı çıkıyor. Hangisine güveneceğimi şaşırıyorum hangi testle devam etsem sizce takibe? 
