ecemanne insallah Rabbim kalp atisini duymayida gormeyide nasip etsin bende 4+6 haftalikken ogrendim ustten goremedi alttan muayene yapti hicbir sikinti yasamadik sukur ilk zamanlardaki sancilar yerlesme sancisi kanamayla birlikte olmadigi surece takilmayin cunku bebeginjz size tutunmaya calisiyor 😊❤