_biranneadayi Hanımlar önceki doğumumda rahim sarkması yaşamıştım. Şimdi yine hamileyim. Bu durumda olup gebeliği sağlıklı şekilde ilerleyen var mı? Düşüğe sebep olabildiğini söylemişti doktorum. Başına gelen biri varsa dinlemek isterim