Nurcanyokus6 Bu gebelik testini kullanıp memnun kalan varmı kaç gün kala doğru sonuç verir uzerisibde yazmıyor ona göre Alacam
_moom Nurcanyokus6 ben prodoctor kullanıyorum kuruma çizgisi olmadığı için net doğru sonuç görünüyor. Yoksa silikte olsa pozitif cıkıyor bazısında hayal kırıklığı oluyor malesef
ylmz97sema Kızlar ben adetım bıttıkten sonra başladım yapmaya doğru mu yapıyorum acabaaa bende artı med kullanıyorum ovulasyon testi