Aslsenturk7 7. Haftada aynı durumu yaşadım ve akıntım devam etti acildeki doktor progestanı sabah akşam fitil olarak kullan dedi akıntı durdu bir hafta sonra kendi doktorum sadece kanaman olduğu zaman kullan çünkü bu ilaçlar seni sersemletebilir dedi tabi kanamanın yerleşme kanaması olduğunu tespit ettikten sonra böyle dedi. Kanamayı çok şiddetli olmama şartıyla kendisi çok normal görüyor ama biz anneler olarak biraz tedirginlik yaşıyoruz tabi ki:)