Tmutluu Herkese merhaba reglim 4 gün gecikti testler negatif epeyde stressizdim neden böyle bilmiyorum henüz kan vermedim testte negatif görüp kanda gebelik öğrenen var mı ?
ertonunannesi23 Tmutluu 2-3 gün daha bekle eğer olmazsan kan verirsin kanda da negatif çıkarsa kadın doğuma gidersin. Düzensiz ve gecikiyorsa hep muayene olmakta fayda var
Bero02 Merhaba ben de aynı durumdayım hatta 2 tane erken gebelik testi aldım onlar da negatif. Siz ne durumdasınız acaba? Tmutluu