3 oğlum var en küçüğü 3 yaşında olmak üzere. Reglim 2 gün gecikti. Hamile olmaktan çok korkuyorum ihtimal vermiyorum çünkü gayet iyi korunduğumuzu düşünüyorum ama neden geciktim bilmiyorum . Ramazan ayında yine geciktim test yaptım sonuç çıkana kadar stresten başım ağrıdı. Sonucu aldım 2 dakika sonra regli oldum. Şimdi bekliyorum yine olucam diye kasik bel ağrım var. Test yapmaya korkuyorum . Bi kızım olmasını çok istiyorum ama 4. Çocuk fikri beni ürkütüyor bi yandan da . Gebelik Yoktur diyin bana ya 😬😬