Brconr adetimden 6 gün önce bende 100le öğrenmiştim gebeligimi ağrı gebelikte oluyor yerleşme aşamasında tabi benim düşük tehlikem varmış ondan olmuş ama değeriniz yükselene kadar dikkat edin sonra muayene olursunuz zaten kanama olmazsa sıkıntı olmaz