Eyseca Hanımlar 35+6 hastanede yatıyorum 3 5 gündür sancılarım durmuyor bugün ciğer gelistiri iğne yaptılar yarında 2.doz yapılacak bu haftada vuruluyor mu zaten 36 haftalık oluyor 2.dozla 34 haftaya kadar vuruyorlar sanıyordum
Burcu-2634 Eyseca 33. Hafta da 2 doz vuruldu bana da hem tansiyon yüksekliğinden hem nst da sancı kasılma çıktığı için. 37 haftadan küçük olan her bebeğe prematüre diyolarmış ama kilosu 2500 gramdan fazla ise sıkıntı olmuyor küvezlik durumu da olmuyor solunumu beslenmesin de sıkıntı yoksa
turkan403 Eyseca 3gun vuruldum ben 37haftaya giri girmez doğum oldu suyu azalmıştı rabbim sagsalim kucağınıza almayı nasip etsin 🤲
MrsKiss Eyseca Ben 27de vuruldum aynı kasılmalarla hastanede yattım ilaçlarla tutuyoruz kasılmaları 36 olduk
Eyseca Burcu-2634 bende oğlumda 30. Haftada vuruldum ama bu 36 haftalık zaten bu haftada vurulduğunu bilmiyordum şaşırdım
Burcu-2634 Eyseca dediğim gibi doktorlar 37 den küçük her bebeğe prematüre gözüyle baktıkları için vuruluyordur sıkıntı yapmayın kilosu iyiyse bi sorun çıkmaz