Zeynep2929 canım umudunu kırmak kesinlikle istemem ama benim de geçen aydan önceki ay 4 gün gecikmem olmuştu o ay da çok takıyordum bebek tuttu mu tutmadı mı diye heralde stresten dolayı gecikme yaşadım. 5.gün adet olmuştum. İlk önce pembemsi gelmişti sonra kahverengiye döndü sonra regl oldum. Normalde hiç öyle olmamıştı pembe sonra kahverengi sonra kırmızı olmamıştı hiç, hep direkten regl kanamam başlardı. Sen biraz daha bekle daha yeni test vermişsin olmazsan cuma sabah tekrar ver bence