Merhabalar, bugün sezaryen tarihi almak için geldim kan idrar ekg vb aldılar. Nst de sancım çıktı. 15 dk aralıklı. Sonra tekrar nst istediler orda da daha düşük seviyede sancım çıktı. Doktor hemen yatış vermek istedi. Gece ağrılarım vardı zaten. Geçici sancı diye düşündüm. Bebeğim 39. Hafta ile uyumlu zaten önden gidiyordu kilosu da 3530 gram dediler. Yine de endişeliyim bu sancılar için de hemen sezaryene alınır mıyım? İkinci nst sonucu için bekliyorum.