Neslihankarabal Merhaba hamişler. Yaptırdığım tahlillerde açlık kan sekerim yüksekmiş doktorum söyledi yanlız sonucu ne olur söylemedi . Çok mu kötü bir durum bu korkuyorum lütfen bu konuda bildiği olan yazabilirmi?