Hasdilq o muhtemelen rahminizin kasilmasidir. Bebek üzerine yattığımda bazen vuruyor ama o pozisyonda daha fazla duramıyorum rahatsız ediyor vurması çünkü. Yani o uykuyu bile bolebilen bir şey. Sessiz ortamda şort üstü uzanıp nefesini biraz tutup elinizle bebeginizi dinleyin, altından kaydığını hissedersiniz bence. Ben 17. 18. Haftamda hissetmiştim