beyazmelegim 26 haftalığım son günlerde çok tansiyon düşüklüğü yaşıyorum ölçtüğümde 9-5 8-6 çıkıyor uzun süre ayakta durursam başım dönüyor gözüm kararıyor bazen bayılacak gibi oluyorum ne yapmam gerek sizde böyle düşüklük yaşadınız mı ne yaptınız?
1anonim beyazmelegim benimde aynı vitamin ilaçları kullanıyor musunuz bide yediğiniz içtiğiniz dikkat edin düzenli beslenin günde 1 fincan kahve için ayran için çok abartmadan tuzlu şeyler yiyin dengeyi korusun ben öyle yapıyorum doktorum demişti tansiyon düşmesi çıkmasından iyi demişti
Aylaa123 beyazmelegim gün içinde ayran yada cubuk kraker yiyin dengeliyor düşüklüğü sıkıntı yaratmaz yüksek olmasındansa bende hep düşük tansiyonluyum dengeleniyor o şekilde
Birbebekannesi01 beyazmelegim gün içinde benimde aynı bu şekilde çıkıyor ama hastaneye gittiğimizde de 10 7 şeklinde yürüyüşten kaynaklı çıkıyor muhtemelen ama düşüklüğü yüksekliğinden iyidir ilk dogumumda 18leri görmüş biri olarak söylüyorum
beyazmelegim 1anonim Evet folikasitin içinde birçok vitamin var günde 1 tane alıyorum ayrıca sabah akşam kan ilacı demir eksikliği için ilaç alıyorum