Bende ilk kızımı normal yollarla yaptım çok şükür oldu. Sonrasında kimyasal gebelik geçirdim iki sene sonrasında tekrar bebek düşünmeye başladık aralarda da kaçak yapıyordum ama net olarak 6 denedik olmadı artık negatif görmekten çok yorulmuştum tüp bebek doktoruna randevu almışım yanlışkla ama iyi ki de öyle olmuş çok güzel bir süreç geçirdik polip ameliyatı oldum sonra 3 ay adet olmadım pcos olduğumu öğrendim spora başladım sağlıklı beslendim 7 kilo verdim yumurtalık takibiyle çatlatma iğnesi oldum şu an 5+2 günlük hamileyim. Sizde mutlaka görünün 🫶