Merhaba anneler, 21 günlük bebeğime gece müslin örtü ile yarım kundak yapıyorum, ancak hiç hoşlanmıyor mutlaka kollarını çıkarıyor bu gece ağlamasına uyandık ve kundağını açıp başına çektiğini gördük. Hazır fermuarlı ve bandajlı 2 ayrı kundak aldık sevmedi durmuyor ağlamaktan uyuyamıyor, uyku tulumu mu almalıyım tecrübelerinizi paylaşır mısınız?