Kızlar yarın sabah 8:30’da kızıma kavuşuyorum inşallah 🥹 karmakarışık duygulara sahibim. İlk bebeğim aşırı heyecanlıyım. Bir yanım aynı bedende artık olmayacağımız için hüzünlü 🥹hamileliğimi çok sevdim :) onu orda hissetmek muazzam güzel bir duygu . Bir yanım kavuşmak için sabırsız 🥰 siz de durumlar nedir. Var mı benimle aynı güne sahip doğum yapacak hamişler yada kaç gününüz kaldı 😊 Bir de hastanede süt yapması için ve sezaryen sonrası rahat gaz çıkması için yapacağınız şeyler neler kızlar ?