Trkz Cumartesi predictor early yapmstim silikti Bugünde freely yaptım böyle çıktı sizce var mı ? Yarın randevu aldım adetime iki gün var https://hizliresim.com/9fm6bqi
ilaydaelcinn_1 Trkz bence hiç doktora gitmeyin. Kese falan görünmeyebilir daha regliniz bile gecikmemiş çünkü. Kan vererek takip edin, haftaya gidin derim. Yine de siz bilirsiniz tabii. 🌸 bugün gitseniz bile beta takibi isteyecek yüzde yüz.
Nefes2023 ilaydaelcinn_1 benimde 8 gün günüm geçti bugün test yaptim negatif sol overde kistim var bebde adetimi kesmiyo bilakis çok adet oluyorum geçen hafta sag kasigimda çok agrim oldu şuan agrim felan yok sadece gògsümün ucu sızliyo birde ben hiç kabiz olmam kabizlik problemi yaşiyorum hatta doktorum dupasan verdi bitince adet olursun dedi ama olmadim sizce kan vereyimmi yoksa kisttenmi bu arada korunmuyoruz
ertonunannesi23 Trkz yaa adetinize 2 gün varken bu kadar belirgin çıkması bence betanizin yüksek olduğunu gösteriyor yine bilemeyiz tabiki benimki 30 du ama hayalet bir cizgiydi 🥲 inşallah hayırlı haberler alırsınız çünkü var gibi bariz belli🧡
ertonunannesi23 Trkz evet olabilir illa yumurtlama günü tutacak diye bir şey yok benimde adetim bitince olmuş nasip hepsi😍