35 haftalık hamileyim doktorum 10 Ekim 29 Ekim arası bebiş gelir dedi 2 gündür vajinamda Ağrı var bel ve sırt ağrılarım da arttı ama nst de sancı gözükmüyordu acaba doğumun yaklaştığını anlar mıyım bilmiyorum regl gibi ağrılarım oluyor arada acı eşiğim biraz yüksek böyle bir durum yaşayan var mı 🌺