Mervealya1992 Merhabalar normelde 2li 3 ü test yaptırmıyordum ama bazı seyler gordugunden doktor 3lü yap orda sıkıntı olmaz ise sıkıntı yok ddi şimdi atıyorum sonucu sonuöta yeşil guzel demek ama anlamadım o 23 bin olan cokmu yuksek