Kızlar ben bundan 5 gün önce doktoruma ikili test için kan vermeye gittim. ve doktorum beni tekrar ultrasona yolladi işte bebek iyi falan fistan ama şuana kadar hiç kalp atışını dinleyemedim. doktora da sorduğum zaman dinlemeye gerek yok kalp atışları iyi demişti.
Neyse asıl konuya gelelim 1 haftalığına Manisa’ya geldim annemi ziyarete bugün de Manisa’da ki şehir Hastanesi’ne gideceğim hem ikili testin sonucu çıkmış göstereceğim hem de kalp atışını dinleyeceğim inşallah
Ama korkuyorum birşey olur diye ultrasona girmesem de sadece sonucu mu gösterem diye beynimin etini yedim.
Önümüz de ki pazartesi de kendi doktoruma gideceğim mecburen sonuçları görmek istediği için ne zaman kendi doktoruma gitsem ultrasona yolladığı için. acaba bugün ultrasona girmesem mi diye düşünüyorum
Kusura bakmayin biraz uzun oldu 🙏🤍