Mery6619 yani şuan için ufak zor görüyorum bı acıklık var dedı doktor genelde bu rahatsızlıgı goruyoruz dogunca gecıyor yada 2 yasına gelınce kapanmıs oluyor dedı cogu gebede fark bıle etmıyoruz dogunca bellı oluyor korkma dedı ama ben halıyle tedırgın oşdum doğumda ne olacak dıye zaten büyük ıhtımalle sezeryan olacagım cunku bebek makat geliş