Baby_ygt 20 ile 24 hafta arası yapılıyor en son gittiğin kadın doğum doktoru yeşil alan kaydı acıyor sonra ya mhrs den yada 182 den perinatolojiye randevu alıp gidiyorsun cam sakura buradaki öneriler üzerine ben hakan erenel e randevu almıştım cuma gunu gittim doktorun kendısı bakmıyor asistan bakıyor ve muayenemi tamamlayamadı simdi tekrar gidiyorum kalan muayenemi devam edecek bu arada birde orda Fırat ersan diye perinatoloji doktoru var bağcılar da ikili testimi bizzat kendısı yapmıştı cok memnun olmuştum suan oda çam şakura hastanesine gecmiş randevunuzu ona alabilirsiniz