Manolya_21 Kızlarım 3 gündür şiddetli olmasa da ara ara giren kasık ağrım var ilk gebeliğim olduğu için ister istemez tedirgin oluyorum sizce normal mi bu durum herhangi bir sağlık sorunu yoktur dimii nolur içimi rahatlatın 🥺
Cberrin Manolya_21 ya benimde 16 haftalık dünden beri ara ara giren ama acıtanda bir ağrı oluyo kasıklarımda heralde büyüyolar iyi düşünmek istiyorum bende
Pnr_02 Benim de oluyor du doktora geçen sordum normla dedi rahim buuyor dedi çok yurudugumde ayakta kaldigimda
anonimuye bnde 16+2 yim benmde oluyor baskı gibi agrı gibi bi his iki gün once oldu dün olmadı bugunde ara ara oluyor neyseki sabah kontrolum vardı bir sıkıntı yok çok şükür normal sanırım bebek büyüyor.
Manolya_21 anonimuye ay çok şükür rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ♥️ hareketleri hissetmeye başladınız mı acabaa daha erken ama hissetmeyince insan tedirgin oluyor ister istemez
anonimuye Manolya_21 yok canm hissetmiyorum ilk gebeliğim doktorda 20 den önce hissedemezsn ilk oldugu için dedi inşallah hepimiz süreci saglkla atlatıp bebeklerimizi kucagımıza alırız🫶🏼