Ayın 18’i gittiğim jinekolojide muayene ettiğinde aynı şekilde yazıyor us de dün de rahatsızlığımdan kaynaklı tomografi çekildim orada ki raporda bu yazıyor. 4 gündür yumurtalığım da olması hamilelik göstergesi değildir değil mi?
Gebelik testim <0.5 çıktı ama ya hamileysem? Geç döllenme olsaydı adetime 5 gün var çıkardı yinede kan da değil mi?