Gecmis olsun 1 haftadır bende griptim yeni yeni atlattım öksürük hapşırık burun akıntısı halsizlik hersey vardı sadece doktorum günde 1 defa parol icebilecegimi söyledi cok kötü olduğumda içtim sadece,onun dışında atlet giydim çorap giydim evde terlemeye çalıştım battaniye vs hep uzandım ayrıca limonlu ballı karababirler sıcak içecek yaptim bolca çorba ve meyve tükettim