1prens1prenses_ Dolgulu bir dişim vardı Dolgusu düştü Şuan sol en son üst dişim birden ortadan kırıldı ve bişey çiğnerkenn batıyor Çok da sızlıyor hamileyim de 17 haftalık Şimdi doktor gitsem bişey yaparlar mı ? Çok uzak hastane yapmazlarsa boşuna gitmeyim
Bahar2210 1prens1prenses_ doktor onaylı yapıyorlar kadın doğum doktorun ile diş doktoru yapılan işlemi onaylarsa yapılıyor aynı zamnlarda benimde kırılmıştı ağrı yoktu ama aşırı rahtsı ediyordu anestesizi çekim yaptırmıştım kadın doğum doktorum izin vermişti ama bazı diş hekimleride riske girmek istemiyor hatta gecen ay dişim apse yaptı ilk gittiğim dişciyr sordum hanşlelere bişey yapmıcağını söhledi kadın doğumdaki doktorumla görüştüm doktorunu değiştir apse daha tehlikeli dedi başka dişçiye gittim antibiyotik verdi kullandım rahatldım çok şükür
Annelikmghb 1prens1prenses_ bende doktor kontrolunde bi bayan gelmisti dis agrisi icin ilac istemisti ama doktor yazmadi diş doktoruna gitsin demisti 🤔
1prens1prenses_ Annelikmghb benim kırıldı ya şaka gibi dişim ortadan kırıldı çok canım yanıyor valla kulağım uyuşuyor ağrı dan
Annelikmghb 1prens1prenses_ gecmis olsun canim ama gebelikte mecbur kalmadikca bisey yapamiyorlar bildiğim kadariyla süt urunleri cok tüket bizim vitaminleri çekiyor bebislerimiz.
Annelikmghb 1prens1prenses_ süt ürünleri bebegin kemik yapısı icinde gerekli canim senin dislerinde doguma kadar cok cekersin yoksa sut kefir yogurt peynir onlara daha cok beslenmene ilave et gecmis olsun.