Kızlar kürtaj sonrası hemen gebelik düşündünüz mü 6+5 haftalık kalbi durdu kürtaj oldum hemen peşine gebelik daha kolay oluyor rahim gebeliğe alışık oluyor deniliyor bazıları da biraz rahim kendini toplasın deniliyor siz nasıl yaptınız bir yandan bu psikoloji başka nasıl düzelir bilmiyorum ertelemek istemiyorum ama beklemeli miyim acaba