Merhaba. Bebeğim bir aylık oldu. Şimdiye kadar havalar sıcak olduğu için müslin bezle yarım kundak yapıyordum sonra da uyku tulumu vardı bacaksız kundak gibi onunla yatırmaya başlamıştım ama havalar soğudu tulum ince kalıyor. Battaniyeye sarmaya da ben korkuyorum burnu kapanacak diye içim rahat etmiyor. Kundak gibi uyku tulumu bakındım kalın ama ergopouch var ama bütçemi çok aşıyor. Onun dışında bu kundak battaniyeler falan var onlardan kullanan var mı işimi görür mü bilemedim. Küçük bir şehirdeyim şu an çıkıp bakma şansım yok internetten alacağım. Önerisi olan ben şununla yatırıyorum diyen var mı?