İyi günler herkese. Hamileliğimin 16.haftasını bitirmek üzereyim çok şükür. Ama son bir haftadır özellikle sürekli ağrılarım oluyor bazen şiddetli bazen hafif. Herhangi bir kanamam olmadı şimdiye kadar. Doktor randevum perşembe günü fakat ağrılar beni korkutuyor. Yaşayanlar var mı aranızda ?