Merve-metin yeni_anne2 ayyy bende bundan kullanıyorum ekmeğe damlatınca midem bulanıyor suya damlatınca tadı acı geliyor meyve suyuna damlatıp içiyorum diğer türlü çok zorlanıyorum 🤦♀️🤦♀️
tamamdanolmuss yeni_anne2 içeceğiniz suyun içine koyun için önemli olan o üç damlayı içmek. Ben direkt ağzıma damlatıyorum daha iyi oluyor böyle
Krc19 yeni_anne2 3 damla evet. içemezsen bunun kapsül olanı da var içemediğini söylersen onu yazarlar
Sevgixx D vitamini yağda çözünen bi vitamindir ne ekmek ne su azcık bi zeytinyağına damlatın öyle için