Brnaa123 merhaba 🙋 bu heralde kişiden kişiye göre değişiyor, bu 2. Hamileliğim olmasına rağmen acaba bir belirti yasarmiyim diye bekliyorum 37+6 dayım suanda, ilk hamileligimdene bir karın inmesi ne bir yalancı sancı hiçbirsey yaşamadım 40+1 de akşam sancım geldim 40+2 de öglen dogum oldu o ana kadar hiçbir belirtim yoktu