servansmom bugün 23 hafta 6 günlük olduk ara ara kasığıma kramplar giriyor bi anda keskin şekilde. yaşayan var mı? havaların serinlemesi ile soğuk mu vuruyor yoksa artık yaşanabilecek bir gebelik belirtisi mi