Muhammedmomss postunuzu görmüştüm yazmal istemiştim ama siz doktora çıktım ve sorun yokmuş dyince yazmaktan vazgeçmiştim. bu sancılar benim rağim ağzımı açtı.13 mm de 22 haftada perinatoloji doktorunda acil serklaj oldum. Bende hastenede yatıştayım 1 aydır. Endol denilen İlaçtan kullanıyorum ama o ilacıda sürekli kullanamıyorum . Ağrılarım kesilince bıraktırıyor doktor ilaçsız sadeec 2 gün gidiyor sonra tekrar başlıyor tekrar başlıyorız. Endolü sürekli kullanmak miğde delinmesine yol açıyormuş. Bir şekilde ilerliyoruz şuan . İnşallah sizin bu sancılarınız uzun sürmez 🙏🏻