Kelebeekkk Kızlar merhaba, ilk gebeliğim ve ana kucağı reflü yatağı yani o kadar çok yeni şey var ki neyi alsam bilmiyorum ya da gerekli şeyler neler? Siz neleri aldınız memnun musunuz?
defnevedoruk Kelebeekkk ana kucağı da reflü yatağı da ilk 5 ay elim kolum ayağım gibiydi, kızım o kadar cok kusan bir bebekti ki Allah korusun reflü yatağı olmasa tıkanırdı bile
huzunluponcik Kelebeekkk ana kucagi gerekli reflu yatagi kullanmadım ama ana kucagi mutfakta iş yaparken yemek yerken filan iyi kurtarıcı oluyordu
Rabiul Kelebeekkk reflü yatağını almadım gerek duymadım da bebek doğduğu zaman duruma göre bakarsınız çok pahalı bir şey değil zaten 200-300 tl cıvarında
Ftmnnr huzunluponcik ana kucağı bu her yerde gördüğümüz çocuğu için oturtuyorsunuz çocuk kendi sallanıyor o mu hani elektrikli olmayan
Ftmnnr huzunluponcik evet buna benzuyoru benim baktığımda tam olarak böyle değil ama buna çok benziyordu ondan sormak istedim