Gece hafif hafif bel ağrılarım başlamıştı ayakta kaldım ondan diye düşündüm ama sabaha karşı karnım mı kasıklarım kısa süreli bi sancı vurup geçti ama öyle şiddetli ağrılı değil afedersiniz lavabonuz gelir de karın da bir sancı gibi olur saniyelik sonra geçer ya öyle bir sancıydı 4-5 kere oldu sonra olmadı Şuan da sadece tek tarafımda hafif bir bel ağrım var hangi durum da hastaneye gitmeliyim cuma günü gittiğim de her şey yolundaydı hatta bu cuma sezaryenim olacak 🙊