28+2 haftalık olduk çok şükür. Fakat dün aksamdan beri nefes darlığı yaşıyorum. Dün aksam bi ara birden nefes darlığı ates basması vücutta uyusma oldu sonra gecti ama nefes darlığı devam ediyor. Sanki aldığım nefes bana yetmiyor gibi oluyor. Sebebi ne olabilir acaba? Ayni seyleri yasayan var mi? Varsa ne gibi bir çözüm buldunuz? Çok kötü bi durum insanı paniğe sürüklüyor.