Eflinlina gebelik şekeri olduğu için tatlı da yiyemiyorum hissetmek için süt ya da su içiyorum bol bol. Genelde sırt üstü yattığımda hissediyorum o pozisyon da tehlikeli diye çok duramıyorum. Sola yattığımda da göbüşümden hissedemiyorum bi de😅 üstüne plastenta da ön duvarda o da tampon görevi görüyor herhalde🤦♀️