kader26_ on gun once oldum parol gargara burun spreyi harici bisey vermedi, yuzum cok agridi onceki aile hekimime sordum kullanabileceğin antibiyotik var dedi, tekrar gittim, yeni doktorum yoktu, bana bakan doktor gerek yok dedi burun spreyini onemli goruyorlar, en fazla 7 gun suruyor dedi, zaten hafiflemisti, oyle gecti gitti uc dort gun yattim kaldim ama. Simdi simdii kizim kapmis okuldan sanirim yine gecti bana, dun acilde kizima bakan doktora sordum, kar zarar oranina bakiyoruz kullanmasaniz daha iyi dedi. Yine parol, sicak icecekler, burun spreyi ile halledicez artik 35 haftaligim bi de