Busraerbas eğer dedgin gibi 4-5-6 kere çıkarıp yemek yeme de ve su içmede sıkıntı yaşıyorsan erteleme dr a git,ben abartısız iki haftamı yemeden içmeden kesilerek geçirdim,kraker yemekten bıkmıştım,artık onu dahi almıyordu midem, yemek yapamıyordum kokusuna gelemiyordum, su dahi içemiyordum,acilden giriş yaptık bi gece,içim kurumuş, su içince bulantı olma sebebi o dediler,4 gün vitamin verdiler, serum takıldı,böyle uzun süre bulantısı olanlar beklememeli mi an önce gitmeni tavsiye ederim 🎉❤️